Mitt första inlägg

Hej jag heter Isak och det här är min första dag i bloggvärlden.  Min blogg är tänkt att den ska handla om mina intressen handboll, fotboll, kompisar och hundar. Min handbollssäsong är tyvärr slut nu men min fotbollssäsong börjar nu på tisdag. Jag älskar hundar och jag har tre stycken.  Jag är ny i agility så jag är inte så bra men jag gör allt jag kan för att bli bäst i världen. Min mamma tjatar alltid om att jag är jätteduktig. Ja det var väl allt för idag jag hade inte så mycket skriva om eftersom det var min förstadag. Men jag hoppas att många kommer att gilla min blogg och läsa den.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin blogg. Efter lite fix och trix kommer bloggen bli jättefin :) Puss

2010-04-26 @ 21:06:26
URL: http://www.5fel.se
Postat av: Ämelie

Hej Isak! =) Vad roligt att du har skaffat blogg! Då har jag en till blogg att följa :)

2010-04-27 @ 11:04:16
URL: http://eggucci.blogg.se/
Postat av: mormor

HALLO ISAK



DET SKA BLI JÄTTE ROLIGT ATT LÄSA DIN BLOGG.

DÅ FÅR MAN JU REDA PÅ LITE FORTARE HUR DET GÅR MED

FOTBOLLSMATCHERNA, OCH LITE ANNAT.



PUSS MORMOR

VI SES SNART



2010-04-27 @ 12:21:07
Postat av: Yoghurt

Vilken fin blogg, Isak! Även fast jag oftast inte gillar bloggar, så ska jag nog läsa din! Du får skriva fina saker om Ämelie och mig i nästan inlägg också ;)

2010-04-30 @ 13:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0