Älgen

Nu ska ni få höra. Igår så var jag och mamma ute och gick med hundarna vi gick till ett ställe med massa gravar. Då sa mamma kom jag vill vissa dig nåt så gick vi fram lite och då sa mamma kolla där en trädkoja. Då sa jag wow och började gå framåt för att klätrra up då springer hundarna fram före mig. Då ser jag bara hur nåt brunt reste sig upp först trode jag det var Pana för jag såg henne ingen annanstans. då ser jag bara nåt jumbo dombo som reser sig en älg. jag och mamma blev helt skräck slagna för vi fattade inte först att det var en älg. vi hade en sån tur att det var en väldigt snäll älg för vi ropade på hundarna och började backa. då tror jag den fattade att vi inte ville den nåt ila. Men hör på det här då när vi gick hem då hör jag bara hur mamma säger men jag har tappat Eos koppel så tommy mamma och jag fich gå tillbacks sen.

kramar Isak


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ha ha.. Det var riktigt läskigt men älgen var fin. Inte så smart att tappa kopplet men det ordnade ju sig :D

2010-06-30 @ 12:40:39
URL: http://hundrelaterat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0