vilken kyss

Idag var det kul:) i skolan jag vann en jätte snygg kula men sen blev det dåligt:( för jag förlorade den. Efter skolan var det kul jag lekte med Johanna och min tjej Frida. f först hoppade vi studsmatta sen lekte vi en lek sen Fik vi lite fika när Johannas mamma kom hem vi fik bullar och saft och det bästa som hände oss Johanna var att jag fick en puss på munnen av min tjej. Sen var det dags att åka hem för att jag skulle på fotbollsträning. Det var kul att spela fotboll tills det började spö regna. Så vi fick avbryta lite och pratade om vår match i stället en stund så när vi kom hem var vi dyngsura.

 


Kommentarer
Postat av: Ämelie

Ojoj! Värsta :D Vad roligt!



2010-05-04 @ 21:03:00
URL: http://eggucci.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken tjejtjusare du är. Jag kommer att få hålla hårt i dig märker jag ;) Puss

2010-05-04 @ 22:48:22
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: MORMOR

DU ÄR HELT UNDERBAR MIN LILLA ISAK. MEN DU BÖRJAR

VISST BLI STOR NU,DU FÅR TA DET LUGNT MED TJEJERNA

FÖR DU SKA JU BLI PROFFS I SPANIEN OCH MORMOR SKA

JU ÅKA MED OCH TA HAND OM DIG,

DET ÄR SÅ ROLIGT ATT LÄSA DET DU SKRIVER EFTERSOM

VI INTE TRÄFFAS SÅ OFTA MEN TILL JULI KOMMER JAG

IGEN.

PUSS MORMOR

2010-05-05 @ 10:00:45
Postat av: Angelica Stoltz

Hej Isak! Va kul o läsa din blogg! Men vad är det moster läser??? Tjej o pussar o grejjer? Vilken lyckans ost du e! Kram Isak

2010-05-06 @ 08:34:54
Postat av: isak

ja man har ju en tjej och ska på disco idag och dansa kanske lite kysar till på discot.

2010-05-07 @ 15:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0