bloggar igen

Jag har vart borta från bloggvärlden ett tag har inte haft tid. Gjort så mycket och så men nu ska så ska jag försöka börja blogga igen. Jag hoppas dom som läst börjar läsa igen. Men nu kommer jag att skriva om mina träningar vad jag gjort och mycket mer. så då börjar vi imorrn ska jag på HOCKEY träning som jag börjat på. Jag tycker det är så kul. Jag längtar också till att deras två nästa matcher ska komma för jag ska få stå i båset. Sen till helgen ska jag spela handbollsmatch och kommer skriva resultat och om matchen då. Nästa lördag har jag blivit bjuden på biokalas kommer åka till heron city och det är Frida.s som fyller år. Har också börjat läsa Bertböckerna, riktigt roliga.



tackar för mig idag klart slut-varulvs tjut

kramar isak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0